Informatie voor cliënten

Bij Route Vooruit staan jouw wensen en doelen centraal. Wij bieden persoonlijke en professionele begeleiding aan volwassenen met psychische klachten, die ondersteuning nodig hebben in het dagelijks leven. Samen kijken we wat jij nodig hebt, op een manier die bij jou past.

Missie en Visie

“Het is onze missie om mensen de hulp en ondersteuning te bieden die op moeilijke momenten zo hard nodig is.”
Bij Route Vooruit geloven we dat goede zorg verder gaat dan het behandelen van een klacht of diagnose. Daarom bieden wij kleinschalige, persoonlijke begeleiding aan volwassenen met psychische klachten, waarbij we niet alleen aandacht hebben voor de klacht, maar juist ook voor de mens als geheel. We werken (hulp)vraaggericht en vinden het belangrijk dat de cliënt de regie behoudt over zijn of haar begeleidingstraject.

Lees hier onze volledige 📄 Missie & Visie

Jouw rechten en plichten

Wanneer je start met begeleiding bij Route Vooruit, tekenen we samen een zorgovereenkomst en stellen we een begeleidingsplan op.
Daarin staan:

– De afspraken over jouw begeleiding en persoonlijke doelen/resultaten waaraan we samen gaan werken
– Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens (privacy en AVG)
– Onze algemene voorwaarden (staan ook in onze zorgovereenkomst)
– Jouw rechten en plichten als cliënt

📄 Privacyverklaring
📄 Algemene voorwaarden

Gedragscode

Voor alle cliënten van Route Vooruit geldt een gedragscode. Hierin staan de afspraken en omgangsvormen die wij belangrijk vinden om een veilige en respectvolle samenwerking mogelijk te maken.

📄 Gedragscode

Jouw mening telt

Wij vinden het belangrijk om te horen wat jij van onze begeleiding vindt.
Daarom kun je op verschillende manieren jouw ervaringen en ideeën met ons delen:

  • Cliënttevredenheidsonderzoek (CTO)
    Om het jaar vragen we al onze cliënten om een korte vragenlijst in te vullen.
    Hiermee krijgen wij inzicht in wat goed gaat en wat beter kan.

  • Doorlopend feedback geven
    Je mag altijd je mening, ideeën of verbeterpunten delen met je begeleider.

  • Suggesties insturen via e-mail
    Stuur je idee of suggestie naar info@routevooruit.nl.
    We lezen alle berichten en koppelen terug wat we ermee doen.

Klachtenprocedure

Ben je ergens ontevreden over? Dan horen we dat graag, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

  1. Bespreek je klacht met je begeleider of met de eigenaar van Route Vooruit.

  2. Kom je er samen niet uit? Dan kun je je klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg, de onafhankelijke partij waarbij wij zijn aangesloten.

📄 Klachtenregeling

De klachtenregeling en alle andere cliëntinformatie kun je op ieder moment terugvinden op deze website.

Contact

📧 E-mail: info@routevooruit.nl
📞 Telefoon: 0641882524
🏠 Bezoekadres: Loopkantstraat 25, Uden
🕒 Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00

Samen zorgen we voor begeleiding die écht bij jou past.
Heb je een idee of wil je iets met ons delen? Laat het ons weten!