Hoewel ik altijd zal proberen mijn begeleiding en ondersteuning zo goed mogelijk te laten verlopen kan het zijn dat er op een bepaald moment een klacht ontstaat. Natuurlijk kun je hiermee altijd bij mij terecht en zal ik ook mijn best doen om er samen op een zo goed mogelijke manier uit te komen. Mocht je dit niet willen of dit niet lukken dan behoud je altijd het recht om een officiële klacht in te dienen. Voor dit soort situaties ben ik aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling waarmee je dan contact kan opnemen. Zij nemen je klacht dan in behandeling en kunnen tot een passende oplossing komen.
Informatie over hoe dit werkt is te lezen in het Stroomschema van de klachtenregeling.
Daarnaast kun je voor meer informatie terecht op www.klachtenregeling.nl of via Klachtenregeling klachtencommissie de algemene voorwaarden, wet- en regelgeving bekijken.
Contactgegevens Stichting Klachtenregeling.nl
- Website: www.klachtenregeling.nl
- Email: info@klachtenregeling.nl
- Telefoon: 085-4858560