Klachtenregeling

Hoewel wij altijd zullen proberen de begeleiding en ondersteuning zo goed mogelijk te laten verlopen kan het zijn dat er op een bepaald moment een klacht ontstaat. Natuurlijk kun je hiermee altijd bij je persoonlijk begeleider en/of Loek Marneffe (eigenaar van Route Vooruit B.V.) terecht en zullen wij de klacht serieus nemen en ons uiterste best doen om er samen op een zo goed mogelijke manier uit te komen.
Mocht je dit niet willen of dit niet lukken dan behoud je altijd het recht om een officiële klacht in te dienen. Voor dit soort situaties zijn wij aangesloten bij een onafhankelijke klachtenregeling waarmee je dan contact kan opnemen. Zij nemen je klacht dan in behandeling en kunnen tot een passende oplossing komen.

Klachtenportaal zorg

Wil of kun je de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wens je onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar wij zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heb je jouw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wil je advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.

Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Hieronder vind je een flyer met een stappenplan hoe de klachtenprocedure in zijn werk gaat:
2025 Flyer Wkkgz KPZ

Klacht over onderaannemer in opdracht van Route Vooruit

Wanneer er bij een Cliënt sprake is dat hij/zij de begeleiding/ondersteuning ontvangen door een door Route Vooruit ingehuurde onderaannemer/opdrachtnemer en deze partijen er niet samen uitkomen kan Route Vooruit verwijzen naar de klachtenregeling van de desbetreffende persoon en kan de Cliënt daar een klacht indienen.

U kunt dan aan de desbetreffende begeleider/begeleidster of aan Loek Marneffe vragen waar en bij wie u terecht kunt voor het indienen van uw klacht.

Contactgegevens

Route Vooruit
Loek Marneffe
E: Info@routevooruit.nl
T: 06-41882524

Klachtenportaal Zorg
E: info@klachtenportaalzorg.nl
T: 0228-322205
W: www.klachtenportaalzorg.nl